20 בינואר 2013

שעות למציאת גארי!

שלום לכולם!
CDE כאן!
לא מזמן פורסמו שעות למציאת גארי בשרתים הגרמניים!
*שימו לב! כשאני כותב השרתים הגרמניים, אני מתכוון לכך שהפגישות יהיו רק בשרתים שיופיעו לכם כשתעבירו את המשחק לגרמנית*
בכל מקרה, הינה תאריכי הפגישות:

21. Januar 17:00 Uhr (Mitteleuropäische Zeit), Server Iglu -ה21 לינואר, יום שני, בשעה 17:00 על פי שעון CET בשרת Iglu, או 18:00 ביום שני ה21 לינואר על פי שעון ישראל!

23. Januar 16:00 Uhr (Mitteleuropäische Zeit), Server Lawine -ה23 לינואר, יום רביעי, בשעה 16:00 על פי שעון CET בשרת Lawine, או 17:00 ביום רביעי ה23 לינואר על פי שעון ישראל!

25. Januar 17:15 Uhr (Mitteleuropäische Zeit), Server Gletscher - ה25 לינואר, יום שישי, בשעה 17:15 על פי שעון CET בשרת Gletscher, או 18:15 ביום שישי ה25 לינואר על פי שעון ישראל!
 
28. Januar 15:30 Uhr (Mitteleuropäische Zeit), Server Handschuhe - ה28 לינואר, יום שני, בשעה 15:30 על פי שעון CET בשרת Handschuhe, או 16:30 ביום שני ה28 לינואר על פי שעון ישראל!

30. Januar 16:30 Uhr (Mitteleuropäische Zeit), Server Schneeflocke - ה30 לינואר, יום רביעי, בשעה 16:30 על פי שעון CET בשרת Schneeflocke, או 17:30 ביום רביעי ה30 לינואר על פי שעון ישראל!


אלו הן כל השעות שפורסמו עד כה!
המון שעות, המון תאריכים!
הפגישה האחרונה מתרחשת ביןם האחרון של המסיבה, אז יהיה קשה לפספס!
אבל אני כמעט בטוח שיפורסמו עוד שעות, גם בשרתים האמריקאים!
כבר פגשתם את גארי?
 כתבו לנו בתגובות!
נתראה בפעם הבאה!

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lgkm24YoiE1qe2o0wo1_400.gif
-CDE.

37 תגובות:

  1. נפגשים איתו בעבר?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יודע.
      אני חשוב שכן, ואולי גם קצת במכונת הזמן, ובאזור ארמונות השלג.

      מחק
  2. מזאת אומרת ה 12 לינאור אז המסיבה עוד לא היתחילה

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטער, טעות שלי, זה אמור להיות ה21 בינואר.
      תוקן.

      מחק
  3. גארי ניראה שונה מבעבר ויש לו עניבה והוא יותר רזה.

    השבמחק
  4. תמיד הייתה לו עניבה והוא יותר רזה כי הכרטיס והרקע שלו בגרפיקה החדשה

    השבמחק
  5. איפה בעבר פגשים אותו

    השבמחק
  6. שעון הCET של גרמניה ממש נוח לחישוב, זה פשוט שעה פחות משעון ישראל. אני שמח שהמפגשים בשרתים הגרמניים כי הם לא מתמלאים כלכך מהר

    השבמחק
  7. טעית בשעות!
    אני נכנסתי כבר בשעה 17:00 וכל האזורים מלאים,במיוחד אזור הזמן.אני מחכה בחוף של העבר וגארי לא בא.אתה טעית בשעות!זאת הפעם היחידה היום שאוכל להיפגש,ממש תודה...!

    השבמחק
    תשובות
    1. מלאים?
      אתה בטוח שנכנסת לשרתים הגרמניים?
      בכל מקרה, לא טעיתי בחישוב, דירו איתי כבר וגארי אכן הגיע לפגישות.
      אם חיכית לו רק בחוף אולי הוא פשוט לא הגיע אליו.
      אני לא אשם בזה.

      מחק
    2. הפגישה עדיין מתרחשת למעשה, אולי לא היית בשעה הנכונה בכלל!
      היא החל הרק לפני כ10 דקות, והוא עדיין שם, תמהר!

      מחק
    3. אני בפנים מחכה לו בחוף!
      מתי הוא יבוא?

      מחק
    4. הוא באזור של הקנים.
      אני חשוב שעוד שניייה הוא יעבור לאזור עם המפל.

      מחק
    5. פגשתי אותו,ואיפה?
      התמזל מזלי ורציתי להיכנס לאזור ארמונות השלג בעבר,אז הלכתי לאזור ארמונות השלג בהווה.ואז בלי שאני שם לב יש צליל של בול וגארי מופיע.אני ישר לוחץ ולוקח את הרקע(לפני שההמונים באים),אחרי זה האזור מוצף ואני נכנס למכונה זמן,מחכה והוא לא בא.הוא הלך לארמונות שלג בעבר,ניסביתי וניסיתי עד שעבר אזור וכעת נראה לי שהמפגש נגמר...לא משנה,סוף סוף פגשתי אותו(פעם ראשונה!)והשגתי רקע.



      אגב,זה sani77!(אתה יודע מי...)

      מחק
    6. שחכתי לעשות חברות לגארי,אבל לא משנה.עכשיו אני כבר מת לפגוש מפורסם אחר,וגם מצאתי מקור שבו כתוב איפה גארי יתחבר וכל מפורסם אחר........

      מחק
  8. משהו פה מוזר באתי לשרת באותה שעה כמו שאמרתה והוא לא היה שם ואני עוד חיכיתי חצי שעה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חשוב שהשעון אצלך לא מכוון.
      הפגישה רק התחילה, לפני כ5 דקות!

      מחק
  9. איזה ב
    אסה
    פיספסתי אותו טוב אני יהיה ביום רביעי

    השבמחק
  10. אני לא הצלחתי להיכנס לשרת

    השבמחק
  11. אני עכשיו יפגוש אותו אני יחכה בשרת שעתים בערך

    השבמחק
  12. מצאתי את גארי :)!!!

    השבמחק
  13. יתותח מצאתי את גארי פעם רישאונה שלי

    השבמחק
  14. איזה כיף! מצאתי את גארי, למרות שפגשתי אותו בפעם הראשונה בליל כול הקדושים של 2012, אבל היה ממש כיף לפגוש אותו שוב ולצלם תמונות שלו :) תודה רבה על השעות! אתה אף פעם לא מאכזב!

    השבמחק
  15. תודה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  16. יש לך טעות בפגישה שב25
    קואים לשרת gletscher
    ואתה כתבתה בלי הr

    השבמחק
    תשובות
    1. לא כתבתי בלי הR.
      הכל כתוב נכון.

      מחק
  17. תודה!!!!! בזכותך מצאתי את גארי פעם ראשונה שלי!!!!!

    השבמחק
  18. איך נכנבים לשרתים הגרמניים???

    השבמחק
    תשובות
    1. הסברתי ברשומה, בכתב אדום!
      *שימו לב! כשאני כותב השרתים הגרמניים, אני מתכוון לכך שהפגישות יהיו רק בשרתים שיופיעו לכם כשתעבירו את המשחק לגרמנית*

      מחק
  19. מצאתי אותו ישששששששששששששששששש

    השבמחק