1 באפריל 2012

5 חפצים חדשים לפתיחה דרך קודים

הי פינגווינים!
מצאתי לאחרונה תמונות של 5 חפצים חדשים של קלאב פינגווין. כל החפצים ניתנים לפתיחה ע"י קודים.
אני לא יודע איפה ומתי יהיה אפשר להשיג את הקודים שלהם (חוץ מאחד), אבל הנה התמונות שלהם:
החפץ הראשון נקרא "Speed Boat" (סירת מירוץ). הוא פריט גוף שבו הפינגווין נמצא "בתוך" הסירה. ככה זה נראה:
החפץ השני נקרא "Bubblegum Cheerleader Outfit" (תלבושת מעודדות ורודה). זהו פריט גוף. דומה מאוד לשאר תלבושות המעודדות...
הפריט הבא הוא פריט גוף בשם "Classy Agent Suit". הוא יהיה ניתן להשגה במהדורה הבאה של מגזין הקלאב פינגווין בבריטניה.
הפריט הבא הוא פריט יד בשם "eReader" (אי-רידר). הוא בעצם סוג של אייפון / סמארטפון. אפשר אפילו לראות את האפליקציות בתוכו!
הפריט הבא הוא פריט יד בשם "Hard Rock Guitar" (גיטרת רוק-כבד). זוהי גיטרה בצבעי אש שמוטעמת לרוק-כבד. נראה פריט נחמד לאוהבי רוק.
כל הפריטים האלה נראים די מגניבים!
הפריט האהוב עלי הוא הeReader.
מה הפריט האהוב עליכם?

‏19 תגובות:

  1. נוקי גם לדעתי אני הכי אוהב את האייפון סמארטפון כי הם ממש מגניבים! ועוד משהו קטן: אם תמצא תפרסם את הקודים האלו או שהם רק לאדם יחיד ולא לרבים?

    השבמחק
    תשובות
    1. הקודים הם רק לאדם יחיד, לא לרבים.

      מחק
  2. אמרת שיש לחה קוד אחד מהו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אמרתי שאני יודע איך משיגים את אחד הקודים. אני לא יודע מה הוא.

      מחק
  3. שם בדוי שהוא לא אמיתי: תום2 באפריל 2012 בשעה 15:26

    איך משיגים? כי אני הכי אוהב את השמלת מעודדות.
    לא אומר למה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עדיין לא ידוע איך משיגים את החפצים...
      אני אפרסם כשאדע.

      מחק
  4. הפריט האהוב עלי הוא הגיטרה

    השבמחק
  5. ראיתי היום את החליפה

    השבמחק
  6. הפריט האהוב עלי הוא הסירה

    השבמחק
  7. ראיתי היום את הגיטרה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הכי אוהב את החליפה

      מחק
  8. אחי איך להכנס למשימות כלומר באיזה מקום?

    השבמחק
    תשובות
    1. חדר ההדמיות במפקדת הסוכנים.

      מחק
  9. אני השגתי שלושה הגיטרה הסירה וחליפה

    השבמחק
  10. גיליתי שמשיגים את הקודים אם קונים כרטיס ממבר מקבלים את החפצים האלה אחד לכל כרטיס

    השבמחק
  11. גיטרה מגניבה

    השבמחק
  12. הפריט האהוב עלי הוא הגיטרה! חחח

    השבמחק
  13. הפריט האהוב ביותר עלי הוא האייפון אבל עם תפרסם קוד אז רק אחד יוכל להשתמש בו אתה צריך בשביל האתר שלך לפחות ארבעת אלפים חמש מאות קודים כאלה עם זה רק לאדם יחיד כל קוד

    השבמחק