4 בספטמבר 2011

פקודות בקבוצת הבטא!

שלום לכולם!
CDE כאן!
הפוסט הזה מוקדש לפקודות בקבוצת הבטא!
אבל קודם כל- איך נכנסים לקבוצת הבטא?!
1.כנסו לפה.
2.תחכו שהעמוד יעלה, ואז תכתבו את שם המישתמש והסיסמה שלכם.
3. אתם בפנים!

אבל מה עושים פה?
זה פשוט! למעלה יש תיבת פקודות, אפשר לרשום פה פקודות מסוימות וזה יבצע אותם!
אבל מה הם הפקודות?
הינה רשימה של כל הפקודות:
ls - רשימה של כל המשחקים והדברים לבדיקה.
(שם המישחק) play - פותח את המשחק שנכתב.
rate y - דרג את המישחק- אהבתי!
rate n - דרג את המישחק- לא אהבתי!
(התגובה)comment - תכתוב תגובה על המישחק שנבחר!
clear - מנקה את המסך.
logout - היתנתק- מנתק אותך.
help - מביא לך את רשימת הפקודות(באנגלית).






רשימת המשחקים והעזרה הן הפקודות היחידות שצריך לדעת, את כל השאר אפשר לעשות ידנית. טוב, אלה הן הפקודות!
מקווה שעזרתי! אם יש לכם שאלה בקשה או פניה אלי או לשאר הצוות אל תהססו לשלוח לנו אימייל!
האימייל של הבלוג: cp.secrets99@gmail.com
נתראה בפעם הבאה!

-CDE.

‏9 תגובות:

  1. קול!
    וגם- יש לי שאלה בקשר לקלאב פנגווין אשמח אם תענה לי עליה:
    מתי מופיע סרטן כחול?

    השבמחק
  2. הסרטן הכחול הופיע כרגע רק פעם אחת, וזה היה במסיבת ההרפתקאות-הוא הופיע כל משהו כמו חצי שעה באזור הגלישה.
    אם אתה רוצה לדעת יותר, אני ממליץ לך להיכנס לרשומה הזו על הסרטן הכחול:
    http://clubpenguinsecrets99.blogspot.com/2011/07/blog-post_1735.html

    השבמחק
  3. למה זה עושה לי שהשם משתמש והסיסמא אינם נכונים ומה זה בכלל קבוצת בטא

    השבמחק
  4. אנונימי@- אני לא יודע, רשמתבדיוק את השם משתמש וסיסמא של השחקן שלך?
    וקבוצת הבטא היא קבוצה שק"פ פתחה כדי שנוכל לבחון ולאתר באגים במשחקים אפשרויות וכל מני דברים מהסוג הזה, לפני שהם יוצאים לאור במשחק האמיתי.
    לדוגמא המשחק Pufflescape נבחן בקבוצת הבטא לפני שהוא יצא...
    אם יש לך עוד שאלות בנוגע לקבוצה אל תהסס לשאול!

    השבמחק
  5. איזה מגניב!! עבד לי!

    השבמחק
  6. תשובות
    1. זה פוסט ישן, כיום הדברים בקבוצת הבטא לא ממש מתעדכנים, ויש הרבה בעיות עם זה.

      מחק